Blog

STORE NIEUWS | Maatregelen Corona-virus

13 maart 2020

Beste Expresso klant,

Het zijn uitzonderlijke tijden waarin we met elkaar de verantwoordelijkheid dragen om onze samenleving te beschermen door de verspreiding van het coronavirus zo gecontroleerd mogelijk te laten verlopen. Ook wij nemen hierin onze verantwoordelijkheid.

Daarom hebben besloten al onze nederlandse Expresso winkels tot nader order te sluiten, om zo verdere verspreiding van het coronavirus te beperken.


Onze webshop blijft 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Wij doen er alles aan, samen met onze partners, om de afhandelingen van bestellingen vlot te laten verlopen. Mochten hier afwijkingen ontstaan zullen we die uiteraard direct melden. Uit voorzorg tekent de bezorger zelf voor ontvangst bij aflevering van het pakket. Dit gebeurt in het bijzijn van de ontvanger en er zal een gepaste afstand van circa 1,5 meter aangehouden worden. Dit om fysiek contact te vermijden. De retourtermijn is 30 dagen, mocht de situatie daarom vragen, dan zullen wij deze termijn aanpassen en daarbij de richtlijnen van de overheid volgen. Ruilen en/of retourneren in de winkels kan uiteraard pas zodra wij weer opengaan


Onze gedachten zijn bij de getroffenen, we brengen hulde aan de toewijding, expertise en het harde werk van zorgmedewerkers en iedereen die aan het werk is deze crisis te bezweren.

 

Wij bedanken onze medewerkers voor hun geweldige inzet de afgelopen dagen en hopen je snel weer in goede gezondheid te mogen begroeten in onze fysieke winkels.

 

Voor nu wensen wij je veel sterkte in deze onzekere tijd.

Zorg goed voor jezelf en elkaar!