Retourneren

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Het ruilen of retourneren van je online bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.  
  • Indien je een artikel wilt ruilen voor een andere kleur of maat, dan retourneer je kosteloos het artikel dat niet aan je verwachtingen voldoet. Het aankoopbedrag wordt op je rekening terug gestort. Via de webshop bestel je gemakkelijk opnieuw de juiste kleur of maat.
  • Indien je wilt retourneren vul je het retourformulier volledig in. Deze voeg je samen met de te retourneren artikel(en) in de originele verpakking (vanwege het milieu). Op het retourformulier vind je de voorgedrukte Kiala retoursticker. Plak deze sticker over de oude adressticker. 
  • De originele labels dienen aan het kledingstuk bevestigd te zijn. Wij nemen alleen ongedragen, ongewassen en onbeschadigde artikelen retour. Het passen van kleding ziet Expresso niet als gebruik.
  • Breng de retour naar een Kiala-servicepunt. Bewaar het verzendbewijs dat je van het Kiala-servicepunt krijgt. Wij vergoeden alleen zoekgeraakte zendingen op vertoon van dit bewijs.
  • Sale artikelen mogen ook geretourneerd worden.
  • Wij streven ernaar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket terug te storten. Dit gebeurt op dezelfde wijze als waarop je hebt betaald.

Heb je geen retourformulier met sticker ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice door een email te sturen naar vragen@expressofashion.be of bel onze klantenservice op telefoonnummer: 078 – 15 60 35

Maandag t/m vrijdag     08.00 – 22.00 u
Zaterdag                       09.00 – 18.00 u

Via de klantenservice ontvang je het antwoordnummer en het adres om je artikelen te retourneren. Het pakket kan niet retour gezonden worden naar het adres dat op de contactpagina staat vermeld, daar worden geretourneerde webshopaankopen niet in behandeling genomen.

Dit heeft wel onze voorkeur (vanwege het milieu), maar is niet verplicht. Het is echter wel van belang de artikelen te retourneren in een stevige verpakking waarin de artikelen niet kunnen beschadigen.

Nee, het is alleen mogelijk om een bestelling te retourneren via een Kiala-servicepunt.

Nee, retourneren bij een Expresso multibrand store of Expresso store is niet mogelijk. Retourneren is mogelijk door het pakket bij een Kiala-servicepunt gratis af te leveren. Je kunt je pakket retour zenden met het bijgevoegde retourformulier en de Kiala retoursticker.

Ja, je krijgt de verzendkosten vergoed wanneer je de gehele bestelling retourneert. Let op: dit geldt ook voor een gratis product. Als je besluit een gratis product te houden, krijg je de verzendkosten niet vergoed. Indien je en deel van de bestelling retourneert, krijg je de verzendkosten ook niet vergoed.

Wanneer je voor je online bestelling gebruik maakt van een kortingscode, wordt de korting over de bestelde artikelen verdeeld. Stuur je een artikel retour van de bestelling dan vervalt de korting voor dit artikel. Stuur je de hele bestelling retour, dan vervalt de gehele korting.