Loyalty card

Ben jij een echte Expresso fan die geregeld winkelt in één van onze Nederlandse Expresso stores of online? Dan bieden we jou onze Expresso Loyalty Card aan. Met deze kaart shop jij als vaste klant nog voordeliger in de Expresso stores in Nederland (m.u.v. Helmond) en online.

  • In de winkels ontvang je spaartegoed op je Loyalty Card
  • Online ontvang je 5% korting op elke online bestelling met je online account. Voor informatie over je online account, zie: bij online aankopen.
  • Je krijgt geen Loyalty Card spaartegoed of korting op afgeprijsde artikelen (Sale of andere actie).
  • De Loyalty Card is niet geldig in de Belgische stores.

Als je voor mimimaal €500 aankopen doet in één van onze Nederlandse winkels en/of online ontvang je gratis de Expresso Loyalty Card thuis gestuurd. Bewaar deze kaart in je portemonnee. Bij je aankoop in een Expresso store heb je de Loyalty Card altijd nodig. Om online te kunnen sparen dien je altijd ingelogd te zijn wanneer je een bestelling plaatst.

 

De Loyalty Card is uitsluitend in de Nederlandse Expresso stores geldig (m.u.v. Helmond) en in de webshop. De loyalty card is niet geldig in de Belgische stores.

 

IN DE EXPRESSO STORES

Toon altijd je Loyalty Card kaart. De winkelmedewerkster zal je kaart tijdens de kassatransactie ophogen met je verdiende spaartegoed. Zonder de Loyalty Card kunnen we geen spaartegoed bijschrijven.

  • 5% van je aankoopbedrag wordt door de winkelmedewerkster automatisch op je kaart bijgeschreven als spaartegoed. Dit spaartegoed kun je bij een volgende aankoop inwisselen in een Expresso store in Nederland (m.u.v. Helmond) voor directe korting, maar je kunt je spaartegoed ook langer laten staan. Dat bepaal je zelf.
  • Je spaartegoed vervalt na twee jaar.
  • Bij elke aankoop in een Expresso store krijg je een nieuw geprinte Loyalty Card waarop je actuele spaartegoed duidelijk vermeld staat.
  • Je krijgt geen Loyalty Card spaartegoed of korting op afgeprijsde artikelen (Sale of andere actie).
  • De loyalty card is niet geldig in de Belgische stores.

 

BIJ ONLINE AANKOPEN

Met bestaand online account

Als Loyalty Card-houder ontvangt je, als je al een online klantaccount hebt, automatisch 5% korting over de totale bestelling (exclusief de verzendkosten) op de website. Je moet dan ingelogd zijn op het moment dat je een webbestelling plaats.

Nog geen online account

Om in aanmerking te komen voor 5% Loyalty korting, moet je een online klantaccount hebben. Maak dus zo snel mogelijk een account aan en ontvang vanaf de volgende dag 5% korting over de totale bestelling (exclusief de verzendkosten) op de website. Klik hier om een nieuw account aan te maken.

 Het werkt als volgt:

  • Wanneer je een online bestelling plaatst dien je altijd ingelogd te zijn om in aanmerking te komen voor Loyalty Card korting. Let op: met een nieuw aangemaakt account kan je vanaf de volgende dag profiteren van 5% Loyalty korting.
  • Indien je ervoor kiest om niet in te loggen wanneer je een bestelling plaatst, kom je niet in aanmerking voor Loyalty Card korting. Achteraf kan de korting niet meer verrekend worden.
  • Je krijgt geen Loyalty Card spaartegoed of korting op afgeprijsde artikelen (Sale of andere actie).

Als Loyalty Card-houder krijg je een uitnodiging voor speciale acties en evenementen, ontvang je mooie gifts en geniet je van vele extra voordelen. Bovendien blijf je op de hoogte van de nieuwste collectiethema's.

 

Helaas is het niet mogelijk om de 5% korting na het plaatsen van de bestelling te verrekenen.

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice: 078 - 15 60 35

Maandag t/m vrijdag           08.00 - 22.00 u
Zaterdag                             09.00 - 18.00 u

E.: vragen@expressofashion.be