FAQ

Omdat COVID-19 (het coronavirus) ons dagelijks leven blijft beïnvloeden, willen wij je graag informeren over de stappen die we hebben genomen om onze dienstverlening te kunnen waarborgen. Hier vind je een actueel overzicht van alle maatregelen die Expresso neemt. Dit overzicht is actueel en krijgt regelmatig een update. Staat je vraag en antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

1. Welke maatregelen nemen we om onze dienstverlening te kunnen waarborgen in de winkel? 

Update: al onze winkels zijn weer geopend

Het zijn uitzonderlijke tijden waarin we met elkaar de verantwoordelijkheid dragen om onze samenleving te beschermen door de verspreiding van het coronavirus zo gecontroleerd mogelijk te laten verlopen. Ook wij nemen hierin onze verantwoordelijkheid.

  • Daarom hebben besloten al onze winkels tot nader order te sluiten, om zo verdere verspreiding van het coronavirus te beperken.

2. Welke maatregelen nemen we om onze dienstverlening te kunnen waarborgen in onze webshop? 

Het spreekt voor zich dat in de huidige situatie de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners voorop staan. We hebben onze bedrijfsvoering dan ook op basis van richtlijnen van de officiële gezondheidsorganisatie aangepast:

  • Uit voorzorg tekent de bezorger zelf voor ontvangst bij aflevering van het pakket. Dit gebeurt in het bijzijn van de ontvanger en er zal een gepaste afstand van circa 1,5 meter aangehouden worden. Dit om fysiek contact te vermijden. 

3. Ik wil mijn webaankoop retourneren, kan dit?

Update: er worden weer webretouren aangenomen in de winkels. Ook webbestellingen kunnen weer worden opgehaald in de winkel.

Momenteel nemen we nog geen webretouren aan in de winkels. Ook webbestellingen kunnen nog niet worden opgehaald in de winkel.

Op onze productpagina’s vind je en knop genaamd ‘maattabel’. Onder deze knop vind je een tabel met richtlijnen voor het opnemen van jouw maten en de lengtematen per confectiemaat. Zoek in de tabel de maten op die het dichtst bij die van jou komen. Zo weet je of een artikel past.

De maattabel vind je op de productpagina: de pagina waar je een product in de winkelmand plaatst. Wil je de maatwijzer nu bekijken? Klik hier

Het aanbod verschilt per verkooppunt. Op dit moment verkopen we in de Expresso stores en in de webshop de gehele collectie. Onze verkooppunten (multibrand stores) hebben een beperkt aanbod.

Als een artikel uitverkocht of niet op voorraad is, wordt deze niet getoond. De artikelen die worden getoond, zijn allen direct leverbaar. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een artikel wel zichtbaar is in de webshop, maar toch niet leverbaar is. Je ontvang in dit geval een email van ons. Indien je al betaald hebt, wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk teruggestort. Dit gebeurt op dezelfde wijze als waarop je betaald hebt.

Op de productpagina vind je een knop ‘winkelvoorraad’. Deze pagina geeft je de informatie of een product in de gewenste maat op voorraad is in de door jou gewenste Expresso store.

Het kan inderdaad dat wij de voorraad van bepaalde producten aanvullen. Je kunt je in de look omgeving van de webshop inschrijven om een email te ontvangen wanneer het door jou gewenste artikel weer op voorraad is. Je kunt dit ook navragen door een email te sturen naar vragen@expresso.nl of telefonisch, door te bellen naar: 078-15 60 35  Maandag t/m vrijdag 08.00 – 22.00 u Zaterdag 09.00 – 18.00 u

Het magazine is beperkt verkrijgbaar in al onze Expresso stores. Echter, op=op. Het magazine is ook altijd digitaal te bekijken in onze webshop.